Ma foi je m'en ennuye - Vincent Voiture
COUPS DE COEUR POETIQUES :: POEMES EN EXPOSITION SUR UN THEME :: BONHEUR, DOULEUR ET MALHEUR D'AIMER
Page 1 sur 1
Ma foi je m'en ennuye - Vincent Voiture
BONHEUR, DOULEUR OU MALHEUR D’AIMER LES AMOURS IMPOSSIBLES |
Ma foi je m'en ennuye "Poésies" - 1650 Vincent Voiture Musique : Gaël Liardon Interprète : Gaël Liardon J'avois de l'Amour pour vous, Charmante Sylvie, Mais vos injustes courroux Ont refroidy mon envie, Je sçais aymer constamment, Mais si l'on aime vainement, Ma foy je m'en ennuye. Vostre bouche, et vos beaux yeux Les Roys de ma vie, Et vostre ris gracieux, Avoient mon ame asservie, Vous m'aviez gagné le cœur, Mais quand on a trop de rigueur, Ma foy je m'en ennuye. J'approuve un feu bienheureux Qui deux Ames lie, Et tient deux cœurs amoureux Sans peine et melancolie, J'ayme les douces Amours, Mais pour souspirer tous les jours, Ma foy je m'en ennuye. L'Amour sur un autre Amour Volontiers s'appuye, J'ayme sans aucun destour ; Mais si je voy qu'on me fuye, Et qu'on se plaise à m'ouïr Pleurer, tourmenter et gemir, Ma foy je m'en ennuye. J'approuve un cœur enflammé, Qui se glorifie D'aymer sans qu'il soit aymé, Et son plaisir sacrifie, Je le fais bien quelquefois, Mais quand cela passe trois mois, Ma foy je m'en ennuye. Vous exercez sur mon cœur Trop de Tyrannie, Je ne vis plus qu'en langueur, C'est une peine infinie Que de vivre en vous aymant, Et pour vous parler franchement, Ma foy je m'en ennuye. Si vous pensez honnorer Une Ame transie, Qui meurt pour vous adorer, Pour moy je vous remercie, Je ne veux point tant d'honneur, Gardez-le pour un grand Seigneur, Ma foy je m'en ennuye. Liens vers les textes de cet auteur |
COUPS DE COEUR POETIQUES :: POEMES EN EXPOSITION SUR UN THEME :: BONHEUR, DOULEUR ET MALHEUR D'AIMER
Page 1 sur 1